sexyryu:

me as bruce my friend who didnt want to download 69 MB thing

sexyryu:

me as bruce my friend who didnt want to download 69 MB thing

graceebooks:

i know it’s illegal to talk about homestuck anymore but fuck the police i will talk about how this is literally exactly human gamzee and karkat until the day i die

graceebooks:

i know it’s illegal to talk about homestuck anymore but fuck the police i will talk about how this is literally exactly human gamzee and karkat until the day i die

(Source: thefearswehave)

totallynotmisha:

2002bape:

YOOOO SO LOOK DA FIRST TIME I EVER GOT ON DIS RIDE I WAS WITH A WHITE FAMILY AND U KNOW WHITE FOLKS CRAZY SO DEY DONT FEAR ROLLER COASTERS OR DEATH IN GENERAL. AFTER ABOUT 10 MINUTES OF TELLIN DEM DAT I DIDNT WANNA GET ON I FINALLY SAID YES CUZ I AINT NEVER BEEN NO BITCH AND I DIDNT PLAN ON STARTING THAT DAY. WHEN DA ENGINEER SAID “PLS LEAN BACK AND KEEP THE BACK OF UR HEAD PRESSED AGAINST YOUR SEAT” AND I SAW EVERYBODY STICK DA BACK OF THEIR HEADS TO THE CHAIR I KNEW DAT I MADE DA WORST DECISION OF MY LIFE CUZ I EVEN SAW SOME BLACK FOLKS LISTEN AND U KNOW DAT WHEN BLACK PEOPLE LISTEN A WHITE LADY’S ADVICE , ITS DA REAL DEAL. SO MY FIRST MISTAKE WAS REFUSING TO PRESS MY HEAD AGAINST THE SEAT… THE RIDE TAKES OFF AND MY DOME SLAMS AGAINST THE CHAIR WHILE MY NECK SNAPPED… UNCONSCIOUS INSTANTLY.. WHEN I AWOKE FROM MY 3 SECOND SLUMBER WE HAD REACHED DA VERY TOP OF THE RIDE WHERE THE RIDE MAKES A QUICK PAUSE… WHEN THE RIDE MADE THAT PAUSE I OPENED MY EYES CAUSE I THOUGHT THE RIDE WAS OVER AND WE ALL MADE IT SAFELY. BOY WAS I WRONG… I OPENED MY EYES AND DA ONLY THING I SAW WAS A 300 FOOT DROP STRAIGHT TO DA GROUND SO I SAID “GOD YOU CANT LET ME DIE LIKE DIS”. I THINK I SUFFERED A HEART CONTUSION CUZ MY HEART JUST COMPLETELY STOPPED BEATING… AND THAN THE RIDE TAKES OFF AGAIN… WE MAKE THE 300 FOOT DROP AND I SCREAM MY LUNGS OUT AS IM SCARED TO DEATH BECAUSE DA ONLY TIME A HUMAN SHOULD BE DAT HIGH IN DA AIR IS WHEN THEIR SPIRIT IS BEING SUCKED INTO HEAVEN BY DA GRACE OF GOD.. SO WE SAFELY MAKE IT TO DA END OF DA RIDE AND WHEN WE GET OFF I STUMBLE OUT OF THE SEAT CUZ MY LEGS WENT NUMB AND ALL THE AIR WAS SUCKED OUT OF MY BODY SO I COULDNT TALK EITHER.. DA FIRST THING THESE CRAZY MOTHERFUCKERS TELL ME IS “HEY MAN LETS DO THAT AGAIN THAT WAS WICKED”. I LOOKED AT DEM AND I REALIZED DAT DIS WHITE KID DAT I BEFRIENDED WAS ACTUALLY SATAN. I NO LONGER HAVE ANY WHITE FRIENDS.

please read this whole thing.

totallynotmisha:

2002bape:

YOOOO SO LOOK DA FIRST TIME I EVER GOT ON DIS RIDE I WAS WITH A WHITE FAMILY AND U KNOW WHITE FOLKS CRAZY SO DEY DONT FEAR ROLLER COASTERS OR DEATH IN GENERAL. AFTER ABOUT 10 MINUTES OF TELLIN DEM DAT I DIDNT WANNA GET ON I FINALLY SAID YES CUZ I AINT NEVER BEEN NO BITCH AND I DIDNT PLAN ON STARTING THAT DAY. WHEN DA ENGINEER SAID “PLS LEAN BACK AND KEEP THE BACK OF UR HEAD PRESSED AGAINST YOUR SEAT” AND I SAW EVERYBODY STICK DA BACK OF THEIR HEADS TO THE CHAIR I KNEW DAT I MADE DA WORST DECISION OF MY LIFE CUZ I EVEN SAW SOME BLACK FOLKS LISTEN AND U KNOW DAT WHEN BLACK PEOPLE LISTEN A WHITE LADY’S ADVICE , ITS DA REAL DEAL. SO MY FIRST MISTAKE WAS REFUSING TO PRESS MY HEAD AGAINST THE SEAT… THE RIDE TAKES OFF AND MY DOME SLAMS AGAINST THE CHAIR WHILE MY NECK SNAPPED… UNCONSCIOUS INSTANTLY.. WHEN I AWOKE FROM MY 3 SECOND SLUMBER WE HAD REACHED DA VERY TOP OF THE RIDE WHERE THE RIDE MAKES A QUICK PAUSE… WHEN THE RIDE MADE THAT PAUSE I OPENED MY EYES CAUSE I THOUGHT THE RIDE WAS OVER AND WE ALL MADE IT SAFELY. BOY WAS I WRONG… I OPENED MY EYES AND DA ONLY THING I SAW WAS A 300 FOOT DROP STRAIGHT TO DA GROUND SO I SAID “GOD YOU CANT LET ME DIE LIKE DIS”. I THINK I SUFFERED A HEART CONTUSION CUZ MY HEART JUST COMPLETELY STOPPED BEATING… AND THAN THE RIDE TAKES OFF AGAIN… WE MAKE THE 300 FOOT DROP AND I SCREAM MY LUNGS OUT AS IM SCARED TO DEATH BECAUSE DA ONLY TIME A HUMAN SHOULD BE DAT HIGH IN DA AIR IS WHEN THEIR SPIRIT IS BEING SUCKED INTO HEAVEN BY DA GRACE OF GOD.. SO WE SAFELY MAKE IT TO DA END OF DA RIDE AND WHEN WE GET OFF I STUMBLE OUT OF THE SEAT CUZ MY LEGS WENT NUMB AND ALL THE AIR WAS SUCKED OUT OF MY BODY SO I COULDNT TALK EITHER.. DA FIRST THING THESE CRAZY MOTHERFUCKERS TELL ME IS “HEY MAN LETS DO THAT AGAIN THAT WAS WICKED”. I LOOKED AT DEM AND I REALIZED DAT DIS WHITE KID DAT I BEFRIENDED WAS ACTUALLY SATAN. I NO LONGER HAVE ANY WHITE FRIENDS.

please read this whole thing.

(Source: cali-cocaine)

Emergency Commissions!!!

roseyschemes:

roseyschemes:

roseyschemes:

My charger finally died and I really need to get a replacement. I have a shit ton of paperwork to do and things to get ready for college..

SO!!!!

If you want a steal deal, have I got one for you!!!

Five bucks gets you an entire page of sketches. (thank god for scanners and mom’s laptop) You…

Also!!! You are guaranteed at least ONE colored sketch!!!  

I miss digitally drawing quq

asamiandtoomanymuses:

relahvant:

perpetualvelocity:

moonjellys:

proudgayconservative:

nolanthebloghog:

The bomb is dropped

The kittens sort of soften the blow.

this is the shittiest post ever. please unfollow me if you agree with this post also shame on OP for using cute kittens for this garbage post

not sure what it is exactly that makes this post so shitty? Because it’s promoting actual equality? instead of saying that you can call everyone else shit because you are part of an oppressed party you can say you are equal to them doesn’t exactly sound like a shitty idea to me.

BOOM. So many people on this website need to read this twice, let it sink in and then read it again.

-follows that third commenter just to unfollow them-

(Source: fascistballerinamoved)

sexyryu:

http://msvendetta.tumblr.com/ ‘s Reiichi i drew is the first one and second one is yknow what i always fuckin draw

Played 595,644 times

cophate:

oh im sorry i didnt see you there i was too busy mmmmmmmmblockin out the haters